مرکز مشاوره تخصصی آوای درون

مشاوره تحصیلی ، کنکور، درمان مشکلات فردی و خانوادگی

مرکز مشاوره تخصصی آوای درون

مشاوره تحصیلی ، کنکور، درمان مشکلات فردی و خانوادگی

مرکز مشاوره تخصصی آوای درون

جهت دریافت مشاوره تلفنی و آنلاین به شماره زیرپیامک ارسال کنید:
09931193126
به کانال تلگرامی ما بپیوندید:
http://telegram.me/psychologicaltest

پیام های کوتاه

مبلغ به ریال :

توضیحات:

طبقه بندی موضوعی

ضرورت های انجام مشاوره پیش از ازدواج

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

ضرورت های انجام مشاوره پیش از ازدواج:

سالیان گذشته در زمان انتخاب همسر و در واقع انتخاب شدن همسر توسط والدین صرفا تشکیل خانواده و بچه دار شدن ملاکی برای ازدواج جوانان بود اما با تغییرات جامعه و حرکت اجتماع به سمت تغییرات فرهنگی ، اجتماعی و ارتباطی ازدواج از حالت سنتی و انتخاب همسر توسط والدین خارج شد و نقش عشق و عاشقی و انتخاب همسر نمود بیشتری پیدا کرد.

حالا این جوانان ما هستند که نیمه گمشده خود را می یابند و او را به خانواده شان معرفی می کنند و در بیشتر مواقع خانواده ها همان دختر یا پسری را برای فرزند خود برمی گزینند که خود جوان انتخاب کرده است.

این تغییر در سبک انتخاب همسر به شرط رعایت اصول انتخاب بسیار خوب و اثرگذار است . اما در برخی از مواقع به علت تک جانبه نگری (یا بهتر بگوییم در نظر نگرفتن همه ی جوانب) و علاقمند شدن جوانان به یکی از ملاکهای اثرگذار ازدواج و در نظر نگرفتن سایر ملاکها انتخاب و ازدواج ، رابطه زوج متاسفانه به شکست می انجامد (میزان بالای نرخ طلاق در این سالها گواه این مدعاست).

در دنیای صنعتی  و  در حال پیشرفت حاضر یکی از منابع دریافت کمک در خصوص انتخاب همسر استفاده از مشاوران و نظر ایشان در این خصوص می باشد. یک مشاور متخصص و اهل فن می تواند در طی چند جلسه و اجرای آزمونهای لازم شما را در انتخاب نیمه گمشده خود کمک فراوان نماید.

مدیریت سایت مشاور بر این نکته تاکید دارد که بهترین شیوه دریافت مشاوره در هر زمینه ای مشاوره حضوری می باشد. اما با توجه به وجود مشکلات فرهنگی و خانوادگی در بین برخی از جوانان و ایجاد مشکلاتی در جهت دریافت مشاوره حضوری ، مشاوره تلفنی را به عنوان راهکار دوم پیشنهاد می کند.

علاقمندان می توانند جهت دریافت مشاوره تلفنی و اجرای آزمونهای لازم در خصوص مشاوره پیش از ازدواج درخواست خود را از طریق پیام کوتاه به شماره 09016810738 ارسال فرمایند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">